Hemma :]

Hah, allt är nt klar ;o Vill sätta upp en Ipod elr något som man kan lyssna musik på :] Ska ändra länkarna ovan annars är allt perfekt :] Suttit hemma hela dagen.. Gjort en ny design och varit ute hos Jasse ^^' För er som nt vet vem de är så är det min kanin Jasmine, som jag kallar Jasse :] Åt skit äcklig mat ;s vet nt va de heter, men de smakade blä ;o Dammsugit hela huset *PUUUUH* haha, besökloggen är nu inne! Woohoo, glöm nt att besöka min fotohemsida också; http://www.nicolinasphoto.foo.se/  Men glöm nt att det är stort (C) på bilderna! Prenuminera också på bloggen :) Puss & hejjs <3

 


Kommentarer
Postat av: Linnea :)

Bilden var shit nice <3

Datum: 2009-05-26| Tid: 16:23:00
Postat av: Anonym

Nice bild ;)

Datum: 2009-05-26| Tid: 16:32:29
Postat av: Linnea

Nice Bild ;D du är ju bra på att redigera.. bättre än mig i alla fall <3

Datum: 2009-05-26| Tid: 16:38:14
Postat av: linnea (:

snöggt (y) mkt bättre på att redigera än mej ;) men det kanske beror på att jag inte har photoshop elr nåt sånt -.-'

btw , varför heter alla som kommenterar linnea? ;o <3

Datum: 2009-05-27| Tid: 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback