Tisdag..

Funderar på ifall jag ska dammsuga huset först elr äta lunch.. dammsuga.. de lär bli först annars kmr jag aldrig göra de XD Ska till stan på fredag och shoppa sommar kläder ;D Måste köpa bikini, ett par solglasögon och ett par skor ^^, Min tandläkare ringde och sa att jag fick en tid typ i oktober 2009 och att de nt kunde hitta en tidigare ;O ska jag vänta i ett ½ år? Hoppas på tandställning DEHÄR året X'D Photshopade bilden nedan ^^, den flrsta är orginalet och andra är resultatet ^^, Ville egentligen bara göra vit bakgrund men gjorde läpparna mörkare ;)


Kommentarer
Postat av: Penny

Haha bra då ;) Snygg bild !!

Datum: 2009-06-30| Tid: 15:47:20
Hemsida/blogg: http://pennyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback