Ny systemkamera..

Jassew ligger 2:a i UTS (mds) och hoppas så otroligt gärna på en rosett :O *hålla tummarna* Aja, vaknade kl 8.30 och var hemma ensam med syrran : ] Och vet ni va papp sa? :o Att jag kunde få köpa en ny systemkamera ;D Då min nuvarande e as konstig :O Så ska typ ha kvar den och köpa en ny ^^, typ en Canon och nt Nikon gillar nt de XD En Canon EOS 500D :D Gaah, *dräglar* den vill jag ha men den kostar 7000 ;o och pappa sa att de får max kosta 6000 :/ Aja, kmr nt iallfall ta Nikon D40 elr Canon EOS 1000D ... De säger jag för tillfället ^^, No comments!! XD Aja, var i Maxi och köpte shampoo för mitt färgade hår och hoppas de e brah, sunsilk ;p Pussar o kramar :] <3


Kommentarer
Postat av: Charli

Söt blogg :)

Datum: 2009-06-19| Tid: 15:22:20
Hemsida/blogg: http://baracharli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback