Hur kunde hon..

tappa min nycklar i avloppet/brunnen? :S Vilken smart syrra man har.. Såhär gick de till; Som vanligt hämtade jag henne och vi gick hem.. Allt var perfekt och hon spark-cycklade före mej.. Jag gav henne mina nycklar eftersom hon alltid hinner före mej.. Och så stannade hon.. VID avloppet/brunnen :S Som djävulen ville de ;o då menar jag EXAKT hon stod där på trotoaren och på högra sidan så fanns den.. Hon skulle lägga nycklarna i väskan (hon hade de i handen) och så såg jag hur nått flög från hennes hand ner i avloppet :S *PLOOOPP* Yeye! Där rökte MINA nycklar -.- Jag kastade ner en sten och de lät som de vore minst 10m ner :O Fick vänta i ca 1 timme på att mamma o pappa skulle låsa upp huset -.- Sen gick pappa *bäst* och tog upp dedär saken , hahaahah vad heter dendär randiga saken som man kan få bort? Aja, han tog med sej kofot och hov.. och så fick han upp de XD men de luktade APA där nere!! XD De va typ 4m och nt 10m djup.. vilken tur XD och geggan var typ 1-2m så .. BLÄH de luktade APA!


Gooooooott :D *dregel*

Kommentarer
Postat av: Penny

Haha xD Låter som nått ja skulle lyckas göra xD

Chokladbollorna luktar väl inte apa iaf ?? ;) <'33 yummie

Datum: 2009-06-29| Tid: 23:38:06
Hemsida/blogg: http://pennyz.blogg.se/
Postat av: Albin

jag använder 18-55, 55-200 och fast 55 :)

Datum: 2009-06-30| Tid: 11:58:35
Hemsida/blogg: http://albinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback