Rörd i hjärtat..

Såfort nån säger/skriver Micheal Jackson så tänker jag på vad hans dotter sa om hnm och på att han är död... Och då blir jag rörd på hjärtat.. Och hans musik kmr alltid finnas kvar! Hans röst e otrolig! Han förkänar att leva längre ;o <3

Ska färga håret ifall jag hinner imorrn ;D typ "solblont" som har UV-skydd. De e ju brah då skyddar de mitt hår när jag solar! Åker på lördag morgon! Men min kamera har nt kommit än ;o Den skulle komma idag elr imorrn! Bäst för de på elgiganten ._.  För en sur Nicolina är ingen trevlig tös!




YEAH! Hahah, pappa har haft SVART BÄLTE i Teakwondo
sen han va 15-18år :'D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag kollar in din blogg ganska ofta, jag tycker den är såå bra! :)<3

Datum: 2009-07-08| Tid: 19:53:22
Hemsida/blogg: http://fotograaafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback